jomati-plus.reismee.nl

Daar zijn we weer..............

Daar zijn we dus weer en dit keer met 2 extra, vandaar Jomati plus.

Marinette, Joost, Tim , Joost zijn broer Roel en zijn vrouw Piet gaan ook met ons mee en samen met hun gaan wij opnieuw richting Azië en wel naar Indonesië.

Dit keer zullen we Java en Bali bezoeken en zullen we jullie weer op de hoogte houden van al onze belevenissen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. ( je ziet dit niet op de site hoor !!!)

Ik zie jullie graag terug opons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

De Jomati's plus

Reacties

Reacties

Jan en Annie

Hallo Allemaal.Wat een verhalen zeg.Gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen op Bali.Wat een chauffeurs en wat eng allemaal.Jammer dat jullie de zonsopgang hebben gemist.En was er niemand misselijk van dat gestuntel .Jan zei al anders was ik wel gekomen met de suzuki.Vermaakt Tim zich nog al en ga je lekker zwemmen Tim. Wat een mooie foto's zeg. Wij wensen jullie nog een verdere fijne vakantie zonder van die brokke piloten.Liefs en groetjes
Jan en Annie

Jan en Annie

Wat genieten jullie toch.Hoe vond je het snorkelen Tim,en wat leuk dat je Nemo hebt gezien. Wat zal het heet geweest zijn in het hotel zonder airco.Nog een weekje en het zit er weer op voor julle.Nog een paar dagen genieten maar.
Groetjes Jan en Annie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!