jomati-plus.reismee.nl

Sanur, de laatste daagjes

We zitten nu alweer een paar dagen in Sanur.

We doen niet veel, een beetje strand en een beetje zwembad.

Joost en Tim struinen het strand af, naar schelpen en de boulevard naar leuke spulletjes.

Gisteren zijn we met z'n 3en naar het Waterbombpark in Kuta geweest, speciaal voor Tim.

Die vond het dan ook helemaal geweldig.. Allemaal spectaculaire glijbanen, de een nog hoger dan de ander.

We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest en nu was er weer een nieuwe attractie bijgebouwd.

De Climax. Je moest 40 kilo wegen om er in te mogen, dus Tim werd op de weegschaal gezet en helaas hij was geen 40 kilo. (wisten we wel natuurlijk) Gelukkig mocht hij het toch proberen.

Boven aangekomen moest je in een soort capsule gaan staan op een plank. Er wordt afgeteld en dan wordt het plankje onder je weggetrokken en maak je een vrije val van ongeveer 20 meter in een buis en vervolgens wordt je weer omhoog gelanceerd met zo'n 60 km per uur,daneen draai en dan stort je een bak in, spectaculair dus.

Tim vond het erg cool, maar wilde niet nog een keer.

Wink

Later zagen we waarom je rond de 40 kilo moet wegen, want er was iemand die wel de vrije val redde, maar vervolgens niet hoog genoeg kwam en die viel dus terug en bleef in de buis hangen en moest eruit gehaald worden. Gelukkig was dat Tim niet overkomen.

Verder hebben Joost en Tim alle attracties een stuk of 2 a 3 keer gedaan en zijn we daarna weer terug naar het hotel gegaan.

Vandaag en morgen nog strand en dan vliegen we vrijdagavond weer terug naar huis, na een maand Indonesië.

Het was weer een pracht vakantie. Veel gezien, veel gedaan. Heerlijk !!!

Tjeerd en Pam

We hebben met plezier en met veel herkenning jullie verhalen gelezen. Een geslaagde vakantie in ieder geval. In november is het onze beurt weer. Een goede reis terug!

Groetjes.

vera

helaas, een crash van de computer, dus kon vele verhalen niet volgen. Fijn dat jullie zo'n mooie maand gehad hebben, goede terug reis en welkom in het landje Nederland. groet Vera